16 Aralık 2013 Pazartesi

Yeni Nesil Yöneticilik



Yeni nesil yöneticilerin yetiştiği, farklı ve kaliteli eğitim kurumlarından bir tanesi de İstanbul Business School'dur. Bu güzel eğitim kurumunda yeni dünya pazarlaması, insan kaynakları ve küresel dünyaya uygun yeni nesil yöneticilik eğitimi ve türevlerini bulabilirsiniz. Birbirinden güzel eğitimleri bulabileceğiniz bu güzel eğitim kurumunun kapısı herkese açık. Üniversitelerin ilgili bölümlerinden taze mezun gençler, iş hayatının profesyonelleri, alanında uzmanlaşmak isteyen çalışanlar herkes İstanbul Business School'un yöneticilik eğitimi programına katılabilirler. İstanbul Business School'da eğitim uygulamaya ve karşılıklı etkileşime dayanır. Bu güzel kurumda yöneticilik eğitiminin yanı sıra; reklamcılık eğitimi, marka eğitimi, dijital pazarlama, stratejik pazarlama, e - ticaret, insan kaynakları gibi eğitimleri bulabilirsiniz.

http://www.ibsturkiye.com/sertifika-programlari/yonetim-liderlik-mikro-mba

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder