22 Ekim 2012 Pazartesi

Sevgiliye parfüm aldık oyuncak istedi !

Adamcağızın (sevgilim) doğum günü geldi o na güzel bir parfüm alayım dedim. Ayıptır söylemesi bir dünya da para saydım neyse parfüm siparişim geldi ben de onu arkadaşları ie beraber Peymane'de yapılan doğum günü etkinliğinde kendisine takdim ettim. anam etmez olaydım bu kokuyu hiç sevmezmiş nefret edesiymiş miş miş ...

Ben tabi bozuldum önce kıpkırmızı, sonra da bembeyaz bir köşe de oturup bir şişe beyaz şarabı bitirdim.

Akşam oldu sabah oldu ben parfümü iade ettim. Neyse bu o gün fazla atar yaptığı için pişman beni yemeğe çıkardı oturuyorum gene somurtuk, başladı anlatmaya.

Meğersem üniversitede iken bir sevdiği kız varmış baya bir uğraşmış bir türlü sevgili olamamışlar. Böyle alangirli günlerin birinde de bu kızın dut gibi aşık olduğu bir çocukla aynı ortamda uzun süre kalmak zorunda kalmış ve toparlarsam,  çocuğun parfümü benim doğum gününde aldığım parfüm ile aynı koku imiş ve sevgili sevgilimin travmatik davranışlarının hepiciğinin sebebi buymuş. Tabi trip attığıma bin pişman sordum ona ne alayım canım diye adamcağız bunu beklermiş meğersem hemen dedi pahalı bir şeye gerek yok star wars oyuncakları var oyuncakdenizi.com  onlarda al dedi istediğini :) Oyuncak istedi resmen adam gittim ordan aldım sevindi garibim baya ...

1 yorum:

  1. En iyi kadın parfümleri ve güvenli alışveriş için göz atabilirsiniz: Erkek parfüm

    YanıtlaSil