24 Mayıs 2013 Cuma

Duvar Kağıdı Dokunuşu




Evimin salonuna çok güzel bir şömine yaptırdım. Şömineyi yaptırdığım kısıma bazı dokunuşlarla dağ evi havası vermeye çalıştım elimden geldiğince. Önceden şöminenin bulunduğu kısmın üst tarafında klima vardı. Öncelikle klimayı oradan kaldırıp başka bir yere aldım. Dağ evi havası vermek için bazı fedakarlıklarda bulundum tabi. Klima fiyatlarını bildiğim için klimadan vazgeçemezdim. Onu da salonun başka bir köşesine koydum. Ama işim bununla da bitmedi. Şöminenin verdiği dağ evi havasını tamamlamam gerekiyordu. Ben de  doğal taş desenli duvar kağıdı alarak şöminemin bulunduğu duvarı duvar kağıdı ile döşedim. İnternetten de dağ evi konseptine uygun kanvas tablo siparişi vererek konsepti tamamlamaya çalıştım.


Yapmak istediğim konsepte uygun duvar kağıdı ve tablolar bulmak beni çok sevindirdi. Duvar kağıdı seçimi yaparken evimin başka alanlarında da kullanmak için birçok duvar kağıdı modeli buldum. Dağ evi konseptimi tamamladıktan sonra evimin başka alanlarını da alacağım duvar kağıtları ile değiştirmeyi düşünüyorum. Aldığım duvar kağıtlarını duvarıma kendim döşedim ve bu işin çok da zor olmadığını gördüm. Bu da hevesimin artmasına neden oldu. Bu hevesle bütün evi baştan aşağı istediğim duvar kağıtları ile döşersem hiç şaşırmam. Kendi çabalarımla ve kendi zevkime göre değişiklikler yapmak gerçekten çok hoşuma gidiyor. Böylelikle evimin bana ait olduğunu daha fazla hissediyorum. Yaptığım her dokunuş beni biraz daha mutlu ediyor. Salonumu tamamladıktan sonra ilk işim çocuk odasına uygun duvar kağıtları alarak orada da dokunuşlar yapmak. Çocuk odası için de bir sürü desen var. Hangisini almam konusunda yine biraz sıkıntı çekeceğim galiba.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder