28 Ocak 2014 Salı

Sömestr Tatilinde Uludağ

Hazır okullarında tatile girmesi ile beraber, soluğu kışın en güzel tatil mekanı olan Uludağ’da aldım. Uludağ, hepinizin de bildiği gibi Bursa iline bağlı ve ülkemizin en büyük kış ve doğa sporları merkezi olan dağ. Sömestr tatilini de geçirmek için en uygun mekan olacağını düşündüm. Kış sporlarına meraklı biri olarak, kaçıramayacağım bir fırsattı. İstanbul’un gürültüsü ve kalabalığından, bu doğa harikası mekana gelmek benim için çok büyük fırsattı. En son üç yıl önce gelebildiğim Uludağ, güzelliğinden hiçbir şey kaybetmemiş. Ama söylenenlere göre bu sene kar seviyesi az olan yağışlar sebebiyle, önceki senelere göre daha azmış. Yine de kayak yapmak için yeterli bir kar var.


Sömestr tatilim süresinde, memleketime de gitmem gerekeceğimden ne yazık ki tatilimi istediğim kadar uzun tutamadım ve sadece iki gün gibi bana asla yetmeyecek bir süre, bu doğa harikası mekanda kalabildim. Ama dolu dolu iki gün geçirdim diyebilirim. İlk günümü neredeyse tamamen kaymaya ayırdım. Otelime geri döndüğümde yorgunluktan devrilip uyuyakalmıştım ama uzun zamandır hiç bu kadar eğlenmemiştim. Tatlı bir yorgunluk diyebilirim bunun için. İkinci günümdeyse kaymaya fazla vakit ayıramadım. Bunun yerine kar araçlarıyla,  biraz doğa gezisi yapmayı tercih ettim ki bundan da asla pişman olmayacağım. Yeşil ile beyazın bu kadar eşsiz bir buluşmaya sahne olacağını daha önce hiç düşünememiştim. Ne yazık ki ben tatilimi bitirdiğim için memleketime dönüyorum. Ama Uludağ bende büyük bir hatıra oldu ve artık çok daha sık gelmeye çalışacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder