21 Şubat 2014 Cuma

Yönetim Eğitimi Farkı

Yönetim eğitimi sayesinde kariyerinize yön verebilirsiniz. Geçen senen kamu yönetimi bölümünden mezun oldum. Açıkçası aklımda hep yöneticilik vardı. Fakat mezun olur olmaz kimse kimseyi yönetici yapmıyor tabi ki. Güzel bir iş aramaya koyuldum. En sonunda bir bankada yönetim de çalışmaya başladım. Bu süreçte kendimi geliştirmeye kararlıydım.



Çok iyi seviyede İngilizcem var. Fakat ikinci bir dile ihtiyacım olduğunun farkındaydım. Bu sebep ile hemen İtalyanca kursuna başladım. Daha çok yeni ama hızlı öğreniyorum. Yabancı dillere doğal bir yeteneğim var. İtalyancan seçme sebebim de İtalyancayı öğrendikten sonra çok kolay bir şekilde İspanyolca öğrenebilecek olmam. Dil kursunun yanı sıra hafta sonları gçdebileceğim güzel bir yönetim eğitimi arıyordum. Üniversiteden eski bir hocamın tavsiyesi ile İstanbul Business School'a gittim. Eski hocam burayı çok övdü. Onun oğlu da daha önce burada finans eğitimi almış. Çok memnun kalmış. Benim de kafama yattı. Fiyatlarda uygun zira. Hiç vakit kaybetmeden hemen İstanbul Business School'un bir şubesine gittim. Orada büyük bir samimiyet ve güler yüz ile karşılandım. Hemen yönetim eğitimine kayıt oldum.



Bir kaç gün sonra derslerim başladı. Burada her yerden güzel insanlar ile tanıştım. Genç - yaşlı, tecrübeli - tecrübesiz pek çok yönetici ve yönetici adayı burada buluşuyor. Hem okul bilgilerimi pekiştirip, canlı tutacağım hem de daha önce öğrenmediğim ve göremediğim yeni bilgiler ile tanışabileceğim bir yer İstanbul Business School. Herkese bu güzel yeri tavsiye ediyorum. Burada eğitim karşılıklı etkileşime dayanıyor ve size gerçekten pratik deneyimler sunuyor. Yeni mezun ya da deneyimli tüm yöneticilere, benim gibi yönetici adaylarına bu güzel eğitim kurumunu tavsiye ediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder